Godmorgon! :)

Hejsan!!! Nu har jag haft en LÅÅÅNG sommarpaus. Och om ni undrar har jag haft en bra sommar :)
Jag har börjat i 7:an nu och det e helt okej faktiskt. Det e ju bara första veckan så
jag kan ju inte säja så mycket, men vi har såvmorgon till kl. 10:20 idag och det e ju bra.
Det är jätteskönt att börja så på en fredag :)

Ja, som jag sa så e det fredag idag det kanske alla vet men jag
ska ha en super kväll!!!
Laura ska följa med mej hem och vi ska äta tacos, dippa chips och titta på film ^^
Jag längtar! :)

Här kommer några bilder som jag har tagit under sommaren :)








Bilder på lite blommor och sånt... (jag har tagit)







Glass!!!! ^^



Min kusin i ett fint foto ^^


Och sist men inte minst, en solig dag på mormor och morfars brygga :)

(lite trasig då, men inte längre )

Hejdå! Nu måste jag sticka :) Hoppas ni har en bra dag

Komentera gjärna vilket foto ni gillade mäst.
Om ni inte gillade dem... komentera inte om dem då...

HEJDÅ ^^


Kommentarer
Postat av: Elin :D

Den glassen såg god ut. xD

2011-09-04 @ 13:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0