Yoggi!!!

Hallå!
 här sitter jag och käkar "yogurt" (:

Har precis tränat och det gick jättebra faktiskt.
Vi hade jättekul ^^





MMM, älskar de här små yogurtarna!!!
Har ätit 3 st. nu tror jag... ja, det har ja (:

DagensTips!

Skratta!!! Skratta så mycket du kan.
Livet blir mycket roligare om du gör det.
Försök att sprida din glädje och va possetiv!
Jag kanske har sagt det, men man ska alltid vara possetiv.
Åt allt och alla. Dåde du och "världen" blir mycket bättre och gladare
om man är possetiv och glad. Som att skratta. (:

Det var allt för mig idag (: 

(Om ni tycker att jag stavar mycket fel... bara strunta
 i det och läs vidare.)
 
/Alice --{-@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0