Waiting... (outside the lines! )

Hola!!!

Här sitter jag och väntar på ett mail
 från min kära Ida.



Hon är i Turkey och solar, badar, käkar en massa glass
och kakor, spelar tennis (skoja, hon spelar alldrig tennis...)
Jaja, ni förstår...

Påtal om mail!
Igår fick jag ett jättegulligt mail från min kusin (:

Såhär stog det:

hej alice jag läntar till jag åker till göteborg och
 jag vil vara med dig! och jag du far det bra så länge, SVARA JÄRNA!
FRÅN ALBIN!

Gulligt, eller hur!!! ^^

                                                                                   
                                                                        


Nu är det ett år sedan Greysons första
singel kom ut (:
Låten är jättebra!!!
Lyssnade på den nyss...



Ja, läste det på Twitter...
Hahahaha!!! ^^

Följ mej!!! @BrallisenGC


Bye Bye!!! ^^

/ Alice (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0