"Hej-Hopp"???

Hej hopp!!!

Nä, så skulle jag aldrig säga...
"hej-hopp"... Löööjligt, eller vadå???

Jaja, igår var jag med Lovisa på en speciell "grej" i stan.
Grej och grej... det var jättekul!!!
Jag fick träffa hennes roliga kompisar som jag träffat innan.
Vi bakade kladdkaka och tecknade lite (:
Ja som sagt... det var jättekul ^^

Idag har jag varit på träning.
Började kl.8 i valhalla (en simmhall i stan)
Jag fick gå upp halv 7... det är la inte så farligt på en lördag, eller???
Jag tycker det är ganska mysigt, eller vad ska man säga???
Kul???
Jag tycker det är jätteskoj eftersom jag får typ skrattattacker hela tiden
P.g.a att jag är övertrött... hihihihi ^^

Och just nu sitter jag och kollar på PiratesOfTheCaribbean,
med min kusin Albin.
(Och min bror, men det räknas inte... säger vi.)





Idag har Ida kommit hem från Türkey
(Haha, kul stavning ^^ )

Och jag tänker ringa henne nu med samma (:

***

Bye bye!!!
Sov sött, och ha en bra morrgondag (:

/Alice ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0