TuggTugg!!!

Hejsan!!!
Det kanske är lite sent men...

Jaja, här komer lite bilder från eftermiddagen (:


Brorsan kom in på mitt rum med ett litet tuggumipaket.
Och det nappade jag direkt på (:







Som jag sa igår ska vi ju ha ett föredrag med
powerpoint och så i engelskan...

Självklart ska mitt handla om Greyson Chance...
Och på min "hemmadator" har jag en massa bilder på honnom.

T.ex.

    

   

Som jag inte har på "skoldatorn"... så jag fixade en ny email
och skickade lite bilder till mig själv (:



Bra va??? (:

 En jättebra sak är att jag får mailet till mobilen också, så nu har jag en av
fotona som bakrund på mobilen...

<3 ^^

Träningen idag va jätteskoj!!!
Speciellt vägen hem.
Jag skrattade hela tiden, och det va jättekul!!!

Puss på er och ha en bra dag imorgon, och nästa dag... 
och nästa dag... och alla andra dagar (:

/Alice ^^


                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0