Ramla, slå och skratta!!!

Hej,

Just nu ligger jag i min säng och bloggar...



Idag har jag varit i skolan och det var la kul (:
Just nu har vi afrikansk tema i bamba.
Vi får jättegoda grytor och så, det är sååå gott asso!!! ^^

Effter lunchen satt jag och några kompisar ensamma i korridoren...
och gissa vad som hände???
Brandlarmet gick!!!
Det tog ett tag innan vi visste att det var larmet... alla trodde det var
någon mobil som ringde...
Hahahaha!!! Det var jättekul ^^

(Det var ett test...)

På träningen idag skulle vi göra några starter.
Det gick ju jättebra... hahaha!!!

På min andra start var jag lite stressad så när jag stod där
(typ) redo och klar så ramlar jag nästan bak länges!!!
Som tur va satte jag mej på pallen... och det gjorde ont.
Tur att jag inte ramla av (;

När jag skulle sälla mig upp slog jag till Ebba bakom mig.
Skratta inte lite effter det... jag skrattade mycket!!! (:
Det var kul ^^

När vi åkte hem lyssnade jag på Greyson högt i bilen.
Det gillade inte Sara kan man säga...
Hon satt med mössan ner dragen över ansiktet, hahaha!!!


Sara ^^ <3

Nytt ord jag lärde mig idag: GREXY

Sååå gulligt!!! En mix på Greyson och sexy.
Grexy!!!


Nu ska jag sova!!!
Sov sött och ha en bra morrgondag (:
Puss på er!!! <3

/Alice


Min mobil just nu (;
Gryson!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0