Lite bilder...

Hej,
jag har inte skrivit på typ 
2 veckor eller nåt, men jag har inte riktigt haft tid...

Det har varit en lång och kul helg med mycket
träning och skratt (:

I fredas städade jag mitt rum och badrum...
I går gick jag upp halv 7 till träningen, följt av en
liten tur till stan!
Köpte en ny jacka, skor,
"blus" och ett bälte som va för stort för mina byxor ):

   skor!   


Ny "blus", eller vad säjer man?
Vi säjer tröja, det blir bra.

Tröjan hade jag på ett kalas på kvällen.
Det var jättekul! Jag träffa en massa nya roliga personer (:

Och idag har jag tränat och bara varit hemma och tagit det lugnt.
Igentligen skulle jag ha börjat med en PowerPoint till skolan.

Den ska vara klar om typ 5 veckor. Men jag hade inget att göra så
varför inte?

Men jag kunde inte göra den p.g.a att min skoldator
har varit lite konstig...
(Alla program typ försvann)
Och när jag skulle börja fanns inte "PowerPoint" kvar!
Så jag har inte gjort något speciellt idag...

Har bara lyssnat på musik och tagit lite bilder.







Här kommer lite bilder jag har tagit de senaste veckorna (:











Ja, nu vet jag inte vad jag ska skriva men...

Jag skriver imon!

Puss och kram, ha en bra dag och njut resten av söndagen (:

/ Alice :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0