Ipad: Ja tack!!!

Hej,

Just nu sitter jag och tittar på lite
Ipads.

Jag vill ha en nu!!!
Jag och mamma har en "deal"
Jag får en Ipad2 och hon tar min dator (:

Smart va??? ^^

Jag vill nog ha en med rosa "magnetskal",
eller vad det nu är...???

Jag känner mig jättetaskig när jag sitter här vid datan,
när jag har min kusin på nerevårningen...

Men vad ska man göra med en nioåring kille hemma hos mig???

Lära honnom spela något på mitt piano:
Nej, har försökt... det går inte.

Spela något spel:
Har inga roliga spel...!

Gå ut:
Men vad ska man göra ute då?!?

Så jag sitter här och lyssnar på lite musik instead (:

/Alice :*


Jag och min kära Ida <3 ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0