Hej!!! (:

Hejsan!
Det var ett tag sedan, men jag har inte haft något speciellt
att skriva om så det är därför...

Jag sitter vid datorn och lyssnar på världens bästa,
sötaste, roligaste sångaren och pianisten i världen!!!

Hans namn är Greyson Chance, och jag kan inte sluta
lyssna på honnom!!!

Jag ska berätta mer om honnom imorgon,
just nu orkar jag inte... ^^







Det är säkert hundra, eller tusentals personer i vårt avlånga land
som har börjat spela "WordFude"
Om jag skulle hissat och dissat saker skulle jag hissa det här
super-roliga spelet!




Oj, det var visst min tur... Är "rador" ett ord???
(Typicko... det var det inte...)

Jaja, det var nog allt för idag.

Hejdå!!! Skriver mer imon (:


Greyson Chance!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0