10 sanningar om mig (:

1. Jag är jättedålig på tenniswii ^^

2. Blir glad bara av att se en smiley (:

3. Kan bli ganska ego ibland...

4. Diggar Fefe Dobson!

5. Gillar att titta på otecknade serier på Nickelodeon
och DisneyChannel.

6. Diggar Smurfarna!!!
(inte filmen, har inte sett den)

7. Är 7-eleven beroende...!

8. Lyssnar ibland på p3 eller p4 när jag jag ska sova,
finns igentligen inget annat med teckning.

9. Älskar att bygga LEGO med min kusin Albin --{-@

Och 10. När man bygger med LEGO kan man inte vara utan
roliga smurflåtar (;

Hejdå, sov sött!
Imon ska jag och Ida göra något (:
Jätteglad!!!

                                                               


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg.

2011-11-06 @ 19:30:28
Postat av: Karin

Najsig blogg Alice!

Ses på simningen ikväll då!

2011-11-28 @ 16:05:12
URL: http://hundkojan.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0