Jag vill ha en kamera!!!

Hejsan!
Idag drog jag ut två tänder...
När hon drog ut dem gjorde det inte så ont,
men bedövningen!
Det gjorde bara ont när de tog den i gommen,
inte annars.

För en stund sedan vae jag med klassen och
spela brännbol.
Superkul!
Alla som va där hade båda sina föreldrar
där, men inte jag :(

JaJa...



När jag typ va tio...

Jag vet att jag inte lägger ut så många bilder på
mig själv. Jag har nämligen ingen kamra just nu men
önskar mig en i födelsedagsP. och jag
fyller om ungefärr två månader.

Här kommer en bild som jag tog för typ en vecka sen...


Mina favvo brillor! Följer med mig vatr jag en går!
Även om det rengnar!

Hej då! <3
/ Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0