Hur söt kan man va??? <3

Hejsan!
Nu har jag varit hos simmar kompisen Karin.
Vi var nere vid havet och bada.
Första doppet för iår, men jag doppa mig inte riktigt...
Bara till hakan.
Annars hade vi jätte kul!

Nin familj har tängt att skaffa hund ett tag.
Men det har blivit uppskutet ennu mer.
Inte iår men kanske nästa.
Mamma vill ha en...


Welsh Springer Spaniel!
Det vill jag med, titta på de här...


Och den här...

Det är en Bearder Collie,
Jag tycker att den är ur gullig och skulle gärna vilja ha
en sådan här.
Hellst i grå.
Om ni inte tycker att den är söt så bryr jag mig inte...
(Ok, det kanske inte va så snällt sagt men det gör jag inte)

SES! :)
/Alice <3


Kommentarer
Postat av: anne <3

haha först va de på våren sen skulle ni vänta osv haha <3

puss <333

2011-05-08 @ 19:00:28
URL: http://aannaannee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0