Grön pasta! Mmm!

Hejsan!
Nu sitter jag och världens sötaste 03 och
bloggar. Vi lystnar på spotty och snart blir det
yogurt och Fredas-Oboj.
När jag gör oboj gör jag den hälst själv.
Med kakao, socker och vaniljsocker för att få lite smak.
Inte lika mycket socker som i oboj alltså, jätte bra!
Dagen har varit bra. Med mycket skratt och långa
lektioner.
Det är skönt att komma hem från skolan på fredagen.
Det tycker nog alla.
Och sen blir det fredags mys i soffan med chips.

Gissa vad vi fick i skolan idag.
Jo grön och blå pasta.
Jag tyckte att det gjorde att maten blev
 mycket roligare!




Så kul att äta!
Det här var mina kompisars tallrikar,
jag hade ätit upp.

Ses ikväll med ett nytt inlägg! <3
/Alice @-}--


Kommentarer
Postat av: Anonym

vill du ha en designe gratis för

du har en SÅN bra blogg hittade dig

när jag sökte på chippieshoes !!!!!! :D

2011-05-06 @ 17:51:15
Postat av: Alice

Nej tack, men det var snält av dig att du erbjöd dig. Jag har en kompis som gör det, plus att jag trivs. Fortsätt gärna att läsa bloggen :)

2011-05-08 @ 08:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0