Är tillbaka!!! <3

Hejsan!
Har tagit en liten paus den här veckan.
Men nu är jag tillbaka!
Igår var jag på simtävling i Trollhättan.
Det var kul, fast jag blev inte nöjd...
Persa (slog mitt personliga rekord) på:
100m. Bröstsim
200m. Medly och
400m. Frisim.
Eller jag simmade faktiskt 450m. Frisim.
Alltså femtio meter för mycket...
Jag ska berätta hur det blev så.

Min tränare brukar vifta med en handduk när det är
50m. kvar. Om jag skulle ha räknat fel...
Så när han viffta med handuken körde jag gärnet och gick imål.
Alla andra vänder förutom jag och min tränare trodde att han räknat fel.
Så han visa med händerna att jag skulle köra igen.
Jag blev jätte ledsen, men körde mitt bästa 50m. till.
Men då kom jag på att domarna hade visat tummen upp mot seketariatet,
så jag var i allafal inte diskad.
När jag kom upp sa min tränare att jag (och han) räknade rätt.
Vilken lättnad -_-
Det var sååå pinsamt.

Idag har jag städat hela min övervårning.
Mitt rum, Mitt och brorsans badrum, hans rum och vårat lilla tvrum.
Det tod hela dan, från kl. 12 till 18.
Nu ska jag titta lite på tv och sedan gå och lägga mig.
Kanske hinner jag göra ett inlägg imon bitti.
Men bara kanske...




Hejdå!
/Alice! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0