3 "DagensTips"!!!

Hallojsan!!!
Min dag har varit bra. Mitt Horoskop stemde.

Det stod "Onsdagen passar för aktiviteter som kräver
stora kunskaper eller som lär dig något nytt.
Du lär dig fort."
Och det stämde!
Idag körde vi nämligen badminton på idrotten, och
jag kunde inte sörva så bra och det lärde jag mig fort!

Ikväll blir det Greys anatomy!
DEN ÄR SÅÅÅÅÅÅ BRA!!!
Lika bra som Desprate!
Nu har det börjat ett nytt program effter som heter
"off the mapp"
Tyvärr kan inte jag se det idag för att jag ska dra ut enn tand
(kanske två st.) kl. 07:40.
Så jag måste upp tidigr och äta en stoooor frukost.
Nu till TIPSEN!

Nr. 1

Titta alltid så det finns toa papper innan du sätter
dig på toaletten...


Nr. 2

Ha alltid posetiva tankar, livet blir bättre då...

Nr. 3

Ha alltid mobilen i en bra ficka! Den kan åka ut ur en ficka
jätte lätt. Och man brukar inte märka det...

(Hände mig idag...men min mobil bär med
sig tur, så jag hittar den alltid! T.O.M på ställen som är en
på tusen att man hittar den...)

Ny smily: +.+ (död) hihihi!

Hejdå ses!
/ Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0