Ett vykort <3



Hejsan, Här i åre är det varmt...
Solen skiner och det är varmt.
Men snön är kvar, och jobbig är den.
Den ser lite ut som socker och vatten.
Igår åt vi täljsten, det var jätte gott!
Igår hade jag också en privat lektion.
Det ska jag ha idag också.
Samma lärare och samma tid.
Saknar er jätte mycket, som tur
är ett jag kommer på fredag.
Imon packar vi och sen åkere vi in till
Åre centrum, shoppar och äter på
resturang. Hejdå, så ses vi på fredag! <3
/Alice


Sorry att jag inte har skrivit. Jag
gjorde precis ett jätte långt inlägg. Män råkade på
något sätt radera det :( så det blev ett vykort i stället.

Nu måste jag ut i backen, Hejdå! <3

/ Alice <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0