En ljus stund på dagen...

Hej hej solen! Ja, en vacker dag har det varit...
men bara vädret...
Jag har haft en total tråkig och jobbig dag idag.
 
Först en jobbig idrotts lektion.
Sen en tråkig matte lektion.
Lite håltimme...
Nästan somnar av tråkighet på spanskan.
Tråkigt i bamba...
Super stressig i slöjd salen.
Kommer hem och gör nästan sönder mammas data...
Åker på simmrtäning...
och har super kul!!! :)
Skratta typ hela tiden, för att våran tränare Freddan körde "Freddan bästemmer"
Det är en jobbig, rolig lek som han brukar köra...
Plus att han lärde oss en kul dans :)


Imon ska jag, mamma och min jobbiga, underbara brorsa Nils,
 åka och köpa lite grejor till våran skidsemester i Åre.
Vi åker på lördag... hoppas att snön är kvar.
Ska ta me min dator så jag kan lägga in några inlägg :)
Förra gången bröt jag benet... Det ska inte hända igen.
Nu måste jag sova,
God natt, sov sött, vakna pigg och inte trött :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0