En bra dag bara :)

Hejsan,
Har gått i shorts idag med, en skön kännsla...
Men imon blir det jeans igen... skola...
Det har känt som sommarlov de senaste dagarna.
Det har varit sjukt varmt! :) 
Jag vill tillbaka till skolan, men vill också vara hemma och
götta mig i solen.

Just nu lystnar jag på "himlen är oskyldigt blå"...
Den har liksom fastnat i mitt huvud -_-


Igår sov Angelika och Emilia över hos mig.
Angelika på golvet medans emilia och jag sov skavfötters.
Såååå mysigt!!!
Fast jag vakna 4 gånger, flyttade lite på mina långa ben och
somna igen...

Idag har jag också hjelpt Angelika med sitt NO prov.
Det har hon på tisdag, och jag hade det fredagen innan Påsklovet.
Vill bara säga till hene:
"Du är världens bädta kompis! Hoppas du vet det.
Lycka till med Provet så ses vi imon <3"

Nu väntar sängen på mig...

Ses imon, Hej då! <3
_  _
U


Jag och brorsan för typ 4 år sedan...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0