Åker Natttåg!

Hejsan!
Nu sitter jag på tåget till Åre. Det guppar jätte mycket!!!
Äter chips och dricker cola i översta sängen, medans brorsan har hittat en ny kompis...
De leker precis under mig, sjukt störande ljud de gör heka tiden.
Ni skulle varit med igår när vi köpte underställ på intersport...
Sjukt pinsamt! Jag ska berätta...
Mamma sår och tittar på skidströmpor till min bror medans jag sår brevid
och tittar på mössor...
Jag testar en rosa mössa som jag tyckte var fin, men glömde ta av mig den...
Jag är ganska lång så, När vi ska gå ut ur affären så räker mitt huvud över de där
grejorna som står i dörren, så det piper inte.
När vi sen är vid ICA så ser min mamma mössan på mitt huvud.
När jag sen gick och lämnade tillbaka den tog de det bra,
som tur va.

Jag längtar redan effter skolan. Saknar kompisarna...
Påtal om kompisar så vill jag säga:
" Hoppas det gick bra på tävlingen idag, du är bäst!"
Det är till min bästis Ida.
Det var hennes första riktiga simtävling idag.
Nu har jag inget mer att säga bara ett...
"Dagens tips" Gör en lista på vad du ska packa om du har en stor packning,
så man inte glömmer något.

(Blir ingen bild, datorn är jätte trög, fastnar hela tiden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0